مجتمع نسیم علوم پزشکی پردیسان

پایگاه اطلاع رسانی مجتمع نسیم

پایگاه اطلاع رسانی مجتمع نسیم

1

مجمع عمومی نوبت سوم جمعه هشت آذر98

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۹ ب.ظ

با سلام و درود، احتراما بدین وسیله به اطلاع می رساند به دلیل به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی نوبت دوم، هیئت مدیره موظف است که 15 روز بعد مجمع عمومی نوبت سوم را هماهنگ و برگزار نماید، لذا از این رو در تاریخ 08/09/98  راس ساعت 19 نوبت سوم مجمع عمومی در محل حسینه روبروی مجتمع نسیم علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

لازم به یاد آوری است که بر اساس تبصره ماده 8   آیین‌نامه اجرایی قانون تملک آپارتمانها تصمیمات جلسه اخیر با تصویب اکثریت عده حاضر معتبر است و همچنین بر طبق ماده ۶ قانون تملک آپارتمانها تصمیمات این جلسه برای ‌کلیه شرکاء الزام‌آور است‌. لذا از تمامی مالکین محترم و یا نمایندگان قانونی آنها(با ارائه وکالتنامه معتبر قبل از تشکیل جلسه مجمع عمومی)  جهت شرکت در این جلسه و انتخاب هیات مدیره و تصمیم گیری های اساسی برای مدیریت بهتر مجتمع دعوت به عمل می آید.

ضمنا بدینوسیله از آندسته از عزیزانی که تمایل به عضویت و همکاری در هیات مدیره را دارند خواهشمند است که درخواست کاندیتاتوری خویش را تا موعد جلسه به هیات مدیره ارائه نمایند.

دستور جلسه:

الف – ارائه گزارش سالانه

ب- پیشنهاد و بررسی بودجه سال آینده (شارژ و ...)

ج – بررسی طرحهای پیشنهادی درباره اصلاحات مدیریت مجتمع

د – نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان تحت وب و اندرویید

ه- انتخاب هیات مدیره جدید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۸
مجتمع نسیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی